FORMACIÓ PER A JOVES DE KIM GLOBAL
23/05/2017

“No vagis a una entrevista a Bershka amb roba de Mango”

TALLER PRÀCTIC DE KIM GLOBAL PER MILLORAR LES OPORTUNITATS LABORALS DELS JOVES DEL CLICK

Potser el més freqüent és pensar que la falta d’experiència laboral és la principal dificultat dels joves de cara a trobar feina. Afortunadament, experts en assessorament i retorns de les inversions en empreses com l’equip de Kim Global no opinen el mateix.

El passat 18 de maig, un grup de joves del Projecte Click van participar d’una formació sobre cerca de feina i primeres experiències laborals de la mà de la companyia KIM Global. La cap de Recursos Humans del seu equip, Yolanda Estrada, és qui va impartir el taller pràctic amb la finalitat de compartir el  seu know-how per ajudar els joves a millorar les seves oportunitats laborals.

Durant el taller, els joves van aprendre que ja disposen de moltes competències que es poden aportar al currículum. “Quan es busca feina per primer cop no es té experiència laboral, però sí que hi ha experiències en altres àmbits que es poden utilitzar com, per exemple, els treballs que fan a classe: lideratge, treball en equip o la capacitat de parlar en públic”, aportava la formadora.

A més de fer-los conscients d’aquest valor afegit, la Yolanda els va explicar tot allò que li hagués agradat conèixer quan va començar a buscar feina i alguns consells bàsics de “supervivència” per a les primeres entrevistes d’oferta laboral. “No vagis a una entrevista a Bershka amb roba de Mango”: per a gairebé tot el grup de joves això va sonar tan evident com clau a l’hora d’entendre quins detalls s’han de cuidar.

Acabant el taller a l’espai cedit pel Casal de barri Bac de Roda, els va encoratjar a ser valents i perseverants. Valents per buscar feina d’allò que els vingui de gust primerament, i perseverants per continuar i no defallir mai a la cerca d’allò que els agradi més.

Kim Global és una empresa que ajuda a altres empreses, centres de recerca i inversos i administracions públiques a millorar el retorn de les seves inversions en R+D. Té per finalitat contribuir a la millora de la competitivitat i el progrés tecnològic de les empreses.

Des del Projecte Click de la Fundació IReS volem agrair a la Yolanda Estrada de Kim Global el seu temps i la seva implicació per empatitzar amb les inquietuds del joves del Click, joves que necessiten un acompanyament per la seva orientació professional. Aquesta col·laboració  ha estat possible gràcies a la iniciativa d’RSC Noparo.org que la Fundació IReS desenvolupa al 22@Network, el districte de la innovació.

CARTELL KIM GLOBAL_CLICK_logo Bacderoda

Tags: , , , , , , , ,