DIA INTERNACIONAL DE LES FAMÍLIES

Al món hi ha famílies de tot tipus…

Famílies petites i famílies nombroses, però totes grans!

Famílies d’aquí i famílies de fora, totes famílies que volen arribar molt lluny.

(més…)

La Taula del Tercer Sector alerta que la pobresa s’està tornat més invisible

En aquest article, la Taula del Tercer Sector  alerta de l’increment de la pobresa i la desigualtat a Catalunya i de la necessitat de treballar en conjunt amb Govern, grups parlamentaris i entitats socials per aplicar les mesures que es van aprovar en el Ple sobre l’Emergència Social.

Una delegació de la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, encapçalada pel president Oriol Illa i pels vicepresidents Enric Morist i Sònia Fuertes, va assistir el 22 d’abril a la Comissió de Seguiment de les mesures que es van aprovar en el Ple sobre l’Emergència Social que es va celebrar el 9 i 10 de març de 2016. (més…)

La campanya de l’Hotel Invisible ajuda a 281 famílies i persones vulnerables

L’Hotel Invisible ha permès que 281 famílies rebessin atenció social, psicològica i educativa a la Fundació IReS. Des de que va començar la campanya i sobre el pont d’unió entre la Fundació IReS i el Gremi d’Hotels de Barcelona (GHB), hem complert amb l’objectiu inicial: implicar el sector turístic i als ciutadans en les problemàtiques socials de la ciutat.  (més…)

L’hotel invisible participa al #GivingTuesday