Voluntariat

Tu ho fas possible

A IRES tenim la sort de comptar amb la col·laboració de nombroses persones voluntàries que, amb el seu temps, sumen valor a la tasca dels professionals de l’entitat. Gràcies a la seva dedicació i il·lusió són un seix clau en la nostra intervenció.

La nostra aposta per aquest conjunt de persones voluntàries es concreta amb el desenvolupament del Pla de Voluntariat. A més, som membres de la Federació Catalana de Voluntariat Social, una xarxa d’entitats sense ànim de lucre que treballa per a l’impuls, la promoció i el reconeixement del voluntariat social.

També comptem amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generaliat de Catalunya.

logo det Departament de Treball, Afers Socials i Famílies

Ofertes de voluntariat
Voluntaris/es per Anglès Avançat Terminologia MPA

DATA LÍMIT 27 DE SETEMBRE 2022

Estem buscant voluntaris/es per poder fer reforç en anglès avançat i amb terminologia especialitzada en MPA (Mesures penals alternatives).

Voluntaris/es per Assessorament en Dret Penal i Processal

DATA LÍMIT 27 DE SETEMBRE 2022

Estem buscant voluntaris/es per poder fer suport d’assessorament en dret penal i processal als equips de mesures penals alternatives. Valorem la possibilitat de que el voluntariat pugui ser online.

Voluntaris/es per Suport Informàtic Club de Feina

DATA LÍMIT 27 DE SETEMBRE 2022

Estem buscant voluntaris/es per poder donar suport en la gestió de documents, inscripcions a ofertes de feina, redacció de cartes, suport elaboració de CV’s, Granollers.

Voluntaris/es per Xerrades sobre Criança

DATA LÍMIT 27 DE SETEMBRE 2022

Estem buscant voluntaris/es per poder fer Xerrades de Criança al Espai Familiar de Trinitat Nova.

Voluntaris/es per Canguratge Infants

DATA LÍMIT 27 DE SETEMBRE 2022

Estem buscant voluntaris/es per poder fer acompanyaments de Canguratge al Espai de Benestar de Trinitat Nova.

Voluntaris/es de Reforç Escolar

DATA LÍMIT 27 DE SETEMBRE 2022

Estem buscant voluntaris/es per poder fer reforç escolar als infants/adolescents del CRAE PRIM durant les tardes del periode escolar.

Voluntaris/es per Suport Àrea Informàtica

DATA LÍMIT 27 DE SETEMBRE 2022

Estem buscant voluntaris/es per poder donar suport a l’àrea informàtica i en concret amb el Paquet Office Excel.

Voluntaris/es de Salut Física Adults

DATA LÍMIT 27 DE SETEMBRE 2022

Estem buscant voluntaris/es per poder fer activitats puntuals de tallers relacionats amb la salut física adreçat a persones adultes (Ioga, Pilates, Hipopressius, Zumba).

VEURE VOLUNTARIAT

Voluntaris/es Taller de Manualitats CRAE PRIM (Hospitalet)

DATA LÍMIT 26 D’AGOST 2022

Estem buscant voluntaris/es per fer Tallers de Manualitats artístiques amb els nens/es, joves del CRAE-PRIM. Les manualitats són del tipus decoració, pintura, fang, etc.

Voluntari/a de Voluntaris/es

DATA LÍMIT 30 DE OCTUBRE 2022

Estem buscant un voluntari/a de voluntaris/es per ajudar a créixer el programa de voluntariat de la Fundació IRES a Balears (Palma). Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

Balears – Manacor

Voluntaris/es per reforç en llengua castellana a persones adultes

DATA LÍMIT 1 de novembre 2022

Estem buscant voluntaris/as per a donar reforç i suport en llengua castellana a persones adultes , en la Fundació IRES a Balears (Manacor). Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

DATA LÍMIT 1 d’octubre 2022

Estem buscant voluntaris/as per a fer canguratge els dijous de 17:30h a 19:30h , en la Fundació IRES a Balears (Palma). Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

DATA LÍMIT 1 d’octubre 2022

Estem buscant voluntaris/as per a fer canguratge els dilluns de 17:30h a 19:30h , en la Fundació IRES a Balears (Palma). Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

DATA LÍMIT 1 d’octubre 2022

Estem buscant voluntaris/as per a fer canguratge els dimecres de 17:30h a 19:30h , en la Fundació IRES a Balears (Palma). Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

Entrega, il·lusió i compromís

Amb aquestes qualitats compten les persones voluntàries en IRES. Creuen que una societat millor és possible i han decidit ser part del canvi oferint el seu temps i talent.

Són molts els motius que poden moure a algú a realitzar un voluntariat, però en alguna cosa coincideixen totes les seves experiències: és molt més el que es rep que el que s’aporta.

I a tu, què et mou?

• Testimoni

Luis Freitas

«El voluntariat és una bona manera d’omplir el buit que deixa una societat massa individualitzada.»

Preguntes freqüents
Qui pot ser voluntari/ària a la Fundació IRES?

Si vols afegir-te a IRES fent un voluntariat, el més important és la teva motivació. No cal que tinguis cap qualificació específica. En el moment d’incorporar-te a l’entitat rebràs la formació necessària per a dur a terme les teves tasques.

Què haig de fer?

Per ser voluntari/ària a IRES, deixa’ns les teves dades de contacte a través del formulari d’aquesta pàgina. Automàticament entraràs a formar part de la nostra base de dades. Quan sorgeixi alguna vacant que encaixi amb les teves motivacions i disponibilitat, contactarem amb tu per conèixer-nos i valorar la possible col·laboració.

On puc fer el voluntariat?

Els nostres projectes socials estan repartits pel territori català (Barcelona i província, principalment) i balear (Mallorca, Eivissa i Menorca). Contacta’ns per saber quins serveis són més al teu abast.

Quant temps requereix?

A la Fundació IRES valorem molt el temps que cada voluntària i voluntari dedica a l’entitat. Per això fem tot el possible per adaptar-nos als vostres horaris i disponibilitat, en la mesura que el servei o projecte ho permeti.

Vols ser voluntari/ària de la Fundació?

Si vols fer un voluntariat en algun dels nostres projectes a Catalunya o a les Balears, escriu-nos ara!

voluntariat@fundacioires.org

Prefereixes que contactem amb tu? Deixa’ns les teves dades

Vols implicar la teva empresa en un voluntariat?

Hi ha molt per fer i fer-ho en companyia dels teus companys i companyes de feina serà molt enriquidor.