Voluntariat

Regalar temps, sumar talent

En IRES tenim la sort de comptar amb la col·laboració de nombroses persones voluntàries que, amb el seu temps, sumen valor a la tasca dels professionals de l'entitat. Són, gràcies a la seva dedicació i il·lusió, un eix clau en la nostra intervenció.La nostra aposta pel voluntariat es concreta amb el desenvolupament del Pla de Voluntariat.

A més, som membres de la Federació Catalana de Voluntariat Social, una xarxa d'entitats sense ànim de lucre que treballa per a l'impuls, la promoció i el reconeixement del voluntariat social.

Entrega, il·lusió i compromís

Amb aquestes qualitats compten les persones voluntàries en IRES. Creuen que una societat millor és possible i han decidit ser part del canvi oferint el seu temps i talent.

Són molts els motius que poden moure a algú a realitzar un voluntariat, però en alguna cosa coincideixen totes les seves experiències: és molt més el que es rep que el que s'aporta.

I a tu, què et mou?

• Testimoni

Luis Freitas

«El voluntariat és una bona manera d'omplir el buit que deixa una societat massa individualitzada.»

Preguntes freqüents
Qui pot ser voluntari/ària a la Fundació IRES?

Si vols afegir-te a IRES fent un voluntariat, el més important és la teva motivació. No cal que tinguis cap qualificació específica. En el moment d’incorporar-te a l’entitat rebràs la formació necessària per a dur a terme les teves tasques.

Què haig de fer?

Per ser voluntari/ària a IRES, deixa’ns les teves dades de contacte a través del formulari d’aquesta pàgina. Automàticament entraràs a formar part de la nostra base de dades. Quan sorgeixi alguna vacant que encaixi amb les teves motivacions i disponibilitat, contactarem amb tu per conèixer-nos i valorar la possible col·laboració.

On puc fer el voluntariat?

Els nostres projectes socials estan repartits pel territori català (Barcelona i província, principalment) i balear (Mallorca, Eivissa i Menorca). Contacta’ns per saber quins serveis són més al teu abast.

Quant temps requereix?

A la Fundació IRES valorem molt el temps que cada voluntària i voluntari dedica a l’entitat. Per això fem tot el possible per adaptar-nos als vostres horaris i disponibilitat, en la mesura que el servei o projecte ho permeti.

Vols ser voluntari/ària de la Fundació?

Si vols fer un voluntariat en algun dels nostres projectes a Catalunya o a les Balears,

escriu-nos ara!

voluntariat@fundacioires.org

Prefereixes que contactem amb tu? Deixa’ns les teves dades

Vols implicar la teva empresa en un voluntariat?

Hi ha molt per fer i fer-ho en companyia dels teus companys i companyes de feina serà molt divertit.

Els nostres aliats

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.