Voluntariat

Tu ho fas possible

A IRES tenim la sort de comptar amb la col·laboració de nombroses persones voluntàries que, amb el seu temps, sumen valor a la tasca dels professionals de l’entitat. Gràcies a la seva dedicació i il·lusió són un seix clau en la nostra intervenció.

La nostra aposta per aquest conjunt de persones voluntàries es concreta amb el desenvolupament del Pla de Voluntariat. A més, som membres de la Federació Catalana de Voluntariat Social, una xarxa d’entitats sense ànim de lucre que treballa per a l’impuls, la promoció i el reconeixement del voluntariat social.

També comptem amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generaliat de Catalunya.

logo det Departament de Treball, Afers Socials i Famílies

Ofertes de voluntariat

Voluntaris per Canguratge al Centre Obert les Fades

DATA LÍMIT 30 DE JUNY 2022

Estem buscant voluntaris per fer canguratge els dilluns per la tarda de 18 a 19h (cada 15 dies) al centre obert les fades (Sant Adrià del Besos). Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

Voluntari/a de Voluntaris/es

DATA LÍMIT 30 DE JULIOL 2022

Estem buscant un voluntari/a de voluntaris/es per ajudar a créixer el programa de voluntariat de la Fundació IRES a Balears (Palma). Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

Voluntaris/es per Canguratge Palma

DATA LÍMIT 30 DE JULIOL 2022

Estem buscant voluntaris/as per a fer canguratge durant cinc dies en els mesos de juliol i agost de 10:00h a 12:00h, en la Fundació IRES a Balears (Palma). Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

Balears – Porto Cristo

Voluntaris/es per Suport a Colònies Urbanes a Porto Cristo

DATA LÍMIT 30 DE JULIOL 2022

Estem buscant voluntaris/es per donar suport a les colònies urbanes a Porto Cristo durant el mes de  juliol, en la Fundació IRES a Balears (Porto Cristo). Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

Balears – Manacor

Voluntaris/es per Canguratge Manacor

DATA LÍMIT 30 DE JULIOL 2022

Estem buscant voluntaris/es per fer canguratge les tardes del dilluns i/o dimecres de 16 a 18h a la Fundació IRES Balears Manacor. Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

Voluntaris/es per Suport a Casal d’estiu a Palma

DATA LÍMIT 30 DE JULIOL 2022

Estem buscant voluntaris/es per donar suport al Casal d’estiu de Palma durant el mes de  juliol , en la Fundació IRES a Balears (Palma). Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

Balears – Manacor

Voluntaris/es per Suport a Colònies Urbanes a Manacor

DATA LÍMIT 30 DE JULIOL 2022

Estem buscant voluntaris/es per donar suport a les colònies urbanes al municipi de Manacor durant el mes de  juliol, en la Fundació IRES a Balears (Manacor). Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

Entrega, il·lusió i compromís

Amb aquestes qualitats compten les persones voluntàries en IRES. Creuen que una societat millor és possible i han decidit ser part del canvi oferint el seu temps i talent.

Són molts els motius que poden moure a algú a realitzar un voluntariat, però en alguna cosa coincideixen totes les seves experiències: és molt més el que es rep que el que s’aporta.

I a tu, què et mou?

• Testimoni

Luis Freitas

«El voluntariat és una bona manera d’omplir el buit que deixa una societat massa individualitzada.»

Preguntes freqüents
Qui pot ser voluntari/ària a la Fundació IRES?

Si vols afegir-te a IRES fent un voluntariat, el més important és la teva motivació. No cal que tinguis cap qualificació específica. En el moment d’incorporar-te a l’entitat rebràs la formació necessària per a dur a terme les teves tasques.

Què haig de fer?

Per ser voluntari/ària a IRES, deixa’ns les teves dades de contacte a través del formulari d’aquesta pàgina. Automàticament entraràs a formar part de la nostra base de dades. Quan sorgeixi alguna vacant que encaixi amb les teves motivacions i disponibilitat, contactarem amb tu per conèixer-nos i valorar la possible col·laboració.

On puc fer el voluntariat?

Els nostres projectes socials estan repartits pel territori català (Barcelona i província, principalment) i balear (Mallorca, Eivissa i Menorca). Contacta’ns per saber quins serveis són més al teu abast.

Quant temps requereix?

A la Fundació IRES valorem molt el temps que cada voluntària i voluntari dedica a l’entitat. Per això fem tot el possible per adaptar-nos als vostres horaris i disponibilitat, en la mesura que el servei o projecte ho permeti.

Vols ser voluntari/ària de la Fundació?

Si vols fer un voluntariat en algun dels nostres projectes a Catalunya o a les Balears, escriu-nos ara!

voluntariat@fundacioires.org

Prefereixes que contactem amb tu? Deixa’ns les teves dades

Vols implicar la teva empresa en un voluntariat?

Hi ha molt per fer i fer-ho en companyia dels teus companys i companyes de feina serà molt enriquidor.