Formació

Per una empresa saludable

"Empresa Saludable" és un programa de formacions dissenyat per a les empreses que es preocupen pel benestar dels seus empleats/ades i entenen que un ambient laboral saludable repercuteix positivament en la seva productivitat i rendiment. Gestionar conflictes, reduir l’estrès o promoure la conciliació laboral són només alguns dels cursos que ajudaran a fer que la teva empresa també sigui saludable.

Compartim la nostra experiència

Promovem un entorn de treball saludable amb formadors amb una àmplia experiència professional a abordar de primera mà problemes i conflictes que afecten les persones.

El coneixement adquirit el retornem a la societat com a formació a mida per a les empreses.

Formar-se amb la Fundació IRES aporta un doble benefici per a les empreses:

D’una banda, reben formació d’experts professionals i, de l’altra, fan una acció socialment responsable amb el seu entorn, perquè tots els beneficis de les formacions van destinats al fet que la Fundació pugui continuar treballant en els problemes de la societat, acompanyant famílies que travessen situacions de vulnerabilitat.

Com funciona?

Disposem de diversos cursos que podem adaptar i combinar segons les necessitats de l’empresa o l’entitat. A més, podem crear píndoles formatives amb continguts específics.

Tant si la teva empresa tria un pla de diversos cursos o un únic curs, oferim seguiment i avaluació contínua dels resultats mitjançant l’assessorament personalitzat per part dels responsables de l’àrea de formació.

El nostre catàleg de formacions actualment disposa dels cursos següents:

Cursos dirigits a empreses i organitzacions

Gestió de les relacions internes: eines per gestionar i resoldre els conflictes

Empreses lliures d’estrès: beneficis i com aconseguir-ho

Igualtat i equitat de gènere: com crear ambients i relacions de feina respectuosos

Conciliació laboral i corresponsabilitat a les empreses

Cursos dirigits a professionals del tercer sector

Polítiques d’igualtat dirigides als homes: guia d’aplicació pràctica

Joves, masculinitats i promoció de les relacions saludables: un camí cap a la prevenció de la violència masclista

Desitjo implicar la meva empresa

Johanna Rivera
empresa@fundacioires.org

Prefereixes que et contactem? Deixa'ns les teves dades

Els nostres aliats

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.