Formació

Per una empresa compromesa

Empresa Compromesa és un programa de formacions dissenyat per a les empreses que es preocupen per l'igualtat i el benestar dels seus empleats/ades entenen que un ambient laboral saludable repercuteix positivament en la seva productivitat i rendiment. Gestionar conflictes, integrar la perspectiva de gènere o promoure la conciliació laboral són només alguns dels cursos que ajudaran a fer que la teva també sigui una empresa compromesa.

Compartim la nostra experiència

Promovem un entorn de treball saludable de la mà de professionals amb una àmplia experiència en perspectiva de gènere i gestió de conflictes.

El coneixement adquirit el retornem a la societat amb un pla de formació a mida per a les empreses que aposten pel benestar dels seus i les seves professionals.

Formar-se amb la Fundació IRES aporta un doble benefici per a les empreses:

El programa Empresa Compromesa ofereix formació d'experts i expertes professionals i suposa una acció socialment responsable.

Tots els beneficis van destinats als projectes de la fundació per continuar responent als reptes socials oferint atenció integral a famílies en situació de vulnerabilitat.

Com funciona?

Disposem de diversos cursos que adaptem i combinem segons les necessitats de l’empresa o l’entitat. A més, podem crear píndoles formatives amb continguts específics.

Tant si la teva empresa tria un pla de diversos cursos o un únic curs, oferim seguiment i avaluació contínua dels resultats mitjançant l’assessorament personalitzat per part dels responsables de l’àrea de formació.

El nostre catàleg de formacions actualment disposa dels cursos següents:

Cursos dirigits a empreses i organitzacions

Gestió de les relacions internes: eines per gestionar i resoldre els conflictes

Empreses lliures d’estrès: beneficis i com aconseguir-ho

Igualtat i equitat de gènere: com crear ambients i relacions de feina respectuosos

Conciliació laboral i corresponsabilitat a les empreses

Cursos dirigits a professionals del tercer sector

Polítiques d’igualtat dirigides als homes: guia d’aplicació pràctica

Joves, masculinitats i promoció de les relacions saludables: un camí cap a la prevenció de la violència masclista

Vull més informació

Laura Esquivel
empresa@fundacioires.org
93 486 47 50 / 695 237 970

Prefereixes que et contactem? Deixa'ns les teves dades

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.