Formació

Per una empresa compromesa

Empresa Compromesa és un programa de formacions dissenyat per a les empreses que es preocupen per la igualtat i el benestar dels seus empleats/ades, i que entenen que un ambient laboral saludable repercuteix positivament en la cohesió dels equips i la seva activitat.

Gestionar conflictes, integrar la perspectiva de gènere o promoure la conciliació laboral són només alguns dels cursos que ajudaran a fer que la teva també sigui una empresa compromesa.

Formacions amb impacte social

El doble benefici de formar-se amb nosaltres

Volem compartir la nostra experiència en perspectiva de gènere i gestió de conflictes amb l’objectiu de promoure el desenvolupament d’entorns de treball saludables.

Els beneficis són destinats als projectes de la fundació per continuar responent als reptes socials oferint atenció integral a famílies en situació de vulnerabilitat.

Aquesta oferta formativa és bonificable a través de la Fundació Tripartita, i contribueix a donar resposta als reptes de l'Agenda 2030 per un desenvolupament sostenible.

Webinars i cursos presencials dirigits a empreses,
organitzacions i persones del tercer sector

Perspectiva de gènere

Promoció d'espais de treball igualitaris, respectuosos i compromesos amb el futur que volem.

Gestió d'equips

Estils de comunicació i lideratge per a promoure dinàmiques de treball saludables.

Forma't amb professionals d'IRES

Alba Fernández Pous
Aharon Fdez. Cuadrado
Kirian Muñoz Gómez
Judith Cardellach
Ariadna Antequera
ANDREA RIERA CAMPILLO
Com funciona?

Adaptem i combinem els cursos segons les necessitats de l’entitat, o podem crear píndoles formatives amb continguts especifics.

Tant si la teva empresa tria un pla de diversos cursos o un únic curs, oferim seguiment i avaluació contínua dels resultats mitjançant l’assessorament personalitzat per part dels responsables de l’àrea de formació.

Vull més informació

Laura Esquivel
empresa@fundacioires.org
93 486 47 50 / 695 237 970

Prefereixes que et contactem? Deixa'ns les teves dades

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.