Obrim la II CONVOCATÒRIA per presentar activitats del Plural, el centre de masculinitats

Consulta la convocatòria i inscriu la teva activitat fins al 27 de gener
Fundació IRES
16 Gener de 2023

La Fundació IRES presenta, per segon any consecutiu, la II Convocatòria anual d’activitats del Plural, Centre de Masculinitats, dins del marc del contracte de gestió delegada de l’Ajuntament de Barcelona i la Direcció de Feminismes i LGTBI.

Aquesta convocatòria té com a finalitat generar amb entitats i agents socials, activitats no lucratives adreçades a la ciutadania, però principalment a la població masculina, amb l’objectiu de fomentar i impulsar el canvi perquè els models relacionals i identitaris dels homes siguin més oberts, respectuosos i saludables, així com i lluitar contra la discriminació per raó de gènere.

Aquesta convocatòria contribueix a l’assoliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible i l’Agenda 2030 de les Nacions en matèria d’igualtat de gènere.

Podeu inscriure-us fins al 27 de gener. Esperem les vostres propostes!