Empreses amigues de les famílies

Perquè la vulnerabilitat és una oportunitat

Ajuda’ns a atendre més famílies en situació de vulnerabilitat.

A Barcelona continuen augmentant les famílies que es troben en situacions de vulnerabilitat i això implica que els ha canviat la vida d’un dia per l’altre. Aquests són alguns dels factors de risc que afronten:

• No tenir cobertes las necessitats bàsiques
  • No disposar d’una xarxa familiar o d’amistats de suport
  • Viure situacions de conflicte i/o violència

Per donar resposta a aquestes necessitats, a IRES hem creat l’ecosistema de projectes socials, que ofereix una atenció integral a les famílies. Les acompanyem en el seu camí cap a la plena autonomia.

Com pots ajudar?

Amb 20.000 € incrementem l’impacte i aconseguim que 10 famílies puguin canviar el seu futur i continuar endavant.

Fes-te empresa amiga per fer possible que aquestes famílies puguin ser ateses a través del nostre ecosistema de projectes destinat a donar resposta a aquest tipus de situacions:

Sense vincles i/o recursos bàsics: Aferra’t

A través d’un programa vital, Aferra’t, es busca evitar la dependència de les ajudes per tal de millorar l’ocupabilitat potenciant els recursos socials, culturals i comunitaris.

Amb futurs incerts: Projecte Click

Per mitjà del projecte Click creem noves oportunitats per als joves perquè puguin continuar formant-se segons les seves motivacions.

De conflictes: Projecte Fils

A través del projecte Fils es creen eines perquè puguin resoldre els conflictes i millorar el seu benestar i relacions.

Sense recursos socioeducatius: Casal en família

Sense recursos socioeducatius: es milloren els vincles i les relacions entre pares i fills gràcies a les activitats socioeducatives que fem al Casal en família.

Quins beneficis aporta col·laborar amb IRES?

• Apostem per una col·laboració que no sigui només econòmica; podem treballar plegats en accions personalitzades de RSC amb els teus públics d’interès.

• Donem visibilitat al teu compromís social:
    • Si ho desitges, difonem la col·laboració a través del nostre web, xarxes socials, butlletí i memòria anual..
    • Realitzem contingut per als teus públics d’interès. Per exemple, notes de premsa, contingut per a xarxes socials, correus electrònics, etc. per als teus clients/proveïdors/treballadors…

• Compromesos amb la transparència: T’enviarem la memòria d’activitat perquè puguis saber el retorn social de la teva col·laboració.
  • Reconeixement de la col·laboració com a «Empresa amiga de les famílies» en format digital per utilitzar-lo en els canals de comunicació de l’organització.

• Descobreix els teus avantatges fiscals. T’enviarem el certificat de deducció fiscal.
Vols ser una empresa amiga?

Contacta'ns!
empresa@fundacioires.org

Prefereixes que et contactem? Deixa'ns les teves dades.

Transparència

Com distribuïm els nostres fons

Els nostres aliats

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.