Vulnerabilitat: vector de transformació

Tot l’impacte i la transformació que duem a terme és possible gràcies a la participació i la solidaritat de molts agents socials.

• Slide general

Reforcem vincles i potenciem recursos

Atenció integral a persones i famílies en situacions difícils, a través d’un equip de professionals de l’àmbit social, psicològic i educatiu.

• Compromís amb la infància i l’adolescència

Aquest 20N presentem una nova política que posa al centre les necessitats d’infants i adolescents

• Descobreix les noves activitats del Plural!

• Pla d’Igualtat de la Fundació IRES

Pla d’igualtat de gènere i per la diversitat sexual i de gènere

• Slide general

Aquest Sant Jordi 2023: 11.838 gràcies!

Gràcies a la participació de les persones voluntàries, els equips de l’IRES i les empreses col·laboradores hem fet possible una Diada inoblidable.

Acompanyament integral

Som una fundació especialitzada en donar atenció integral a les famílies. Un equip que treballa de manera sincronitzada perquè les famílies en situació de vulnerabilitat puguin construir un nou futur.

Persones ateses

El 2022 vam acompanyar més de 17.000 persones gràcies al nostre ecosistema de projectes.

Projectes i serveis

Disposem d’una xarxa que ens permet oferir un acompanyament integral a les persones i famílies.

Professionals

Els nostres equips estan formats per professionals compromesos amb la qualitat i els valors de l’entitat.

Aliances

Continuem teixint xarxes amb organitzacions, empreses i entitats.

Actualitat de la fundació

El nostre impacte social depèn dels projectes i serveis que despleguem en els territoris, i de les campanyes de sensibilització i captació que posem en marxa.

Sense Gènere de Dubtes

Un canal de comunicació que té l’objectiu de sensibilitzar i difondre informació fiable sobre relacions afectives i sexuals des d’una perspectiva de gènere.
  • Efecte Talent

Beques que impulsen el futur dels i les joves en situacions de vulnerabilitat

• “Busquem famílies especials”

Coneix tota l’actualitat del Servei d’Adopcions d’Infants amb Necessitats Especials.
  • “Un acolliment, una gran familia”

Alguna vegada has pensat ser família d’acolliment? Estrenem pàgina i t’expliquem com fer-ho.

La nostra xarxa: un Ecosistema de projectes

• Espai de confluència de projectes i professionals en sincronia que ofereix intervencions transversals i adaptades a cada necessitat.

• Orientat a reforçar vincles i potenciar recursos personals, educatius i econòmics de tots els membres de la família.

• Xarxa de recursos desplegats a Catalunya i Balears, assegurant una atenció integral i un major retorn social.

• Promoció de creació contínua de nous programes i incorporació de nous actors socials o organitzacionals.

Històries d’apoderament

• Manjot, participant del Projecte Click
    Testimonis

«En el Click t’ajuden a nivell social i emocional, i fan activitats que suposen grans oportunitats. És com una extraescolar, però amb més pes.»

Manjot

• Charity, participant del Projecte Click
    Testimonis

Charity (Projecte Click)

Verónica

• Testimonis

«A IRES he trobat la força per a convertir el patiment en un aprenentatge.»

Testimoni de mare víctima de violència de gènere

• Testimonis

«Darrere de cada història d’immigració hi ha una il·lusió i una decisió valenta.»

Aminata

• «En el Click t'ajuden a nivell social i emocional, i fan activitats que suposen grans oportunitats. És com una extraescolar, però amb més pes.»
  • «Aquí em preguntem com em sento, parlo… Entrar en el Click és una de les millors coses que he fet a la meva vida»
  • «Em motiva veure que aquí les mares són com jo: farien el que fes falta per la seva família.»
  • «A IRES he trobat la força per a convertir el patiment en un aprenentatge.»
  • «Darrere de cada història d'immigració hi ha una il·lusió i una decisió valenta.»

Les nostres aliances

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic