• Slide general

Reforcem vincles i potenciem recursos

Atenció integral a persones i famílies en situacions difícils, a través d’un equip de professionals de l’àmbit social, psicològic i educatiu.

• Compromís amb la infància i l’adolescència

Aquest 20N presentem una nova política que posa al centre les necessitats d’infants i adolescents

• Memòria 2021 de la Fundació IRES

L’ecosistema de projectes, les aliances estratègiques i l’acció social que hem fet arribar a 15.336 persones en situacions de vulnerabilitat.

• Compromís feminista, compromís quotidià.

Què commemorem el 25N? A quines esferes podem portar la perspectiva feminista? Com podem contribuir amb accions quotidianes?

• A Mallorca: No hi ha espai per al masclisme!

• Descobreix les noves activitats del Plural!

• Pla d’Igualtat de la Fundació IRES

Pla d’igualtat de gènere i per la diversitat sexual i de gènere

• Repte 22: beques de futur per a joves

Fundación IRES i 22@network impulsen aquesta campanya per aconseguir 22 beques per a mois i noies del districte.

• Aquest Nadal… Apadrina una carta!

Ajuda’ns a fer que cap nen ni nena es quedi sense el seu regal de Reis enguany. Els infants i les seves famílies participen en els nostres projectes socials.

Acompanyament integral

Som una fundació especialitzada en donar atenció integral a les famílies. Un equip que treballa de manera sincronitzada perquè les famílies en situació de vulnerabilitat puguin construir un nou futur.

Persones ateses

El 2021 vam acompanyar més de 15.000 persones gràcies al nostre ecosistema de projectes.

Projectes i serveis

Disposem d’una xarxa que ens permet oferir un acompanyament integral a les persones i famílies.

Professionals

Els nostres equips estan formats per 231 professionals compromesos amb la qualitat i els valors de l’entitat.

Aliances

Continuem teixint xarxes amb organitzacions, empreses i entitats.

Actualitat de la fundació

El nostre impacte social depèn dels projectes i serveis que despleguem en els territoris, i de les campanyes de sensibilització i captació que posem en marxa.

Obrim convocatòria per presentar activitats

Presentem, per segon any consecutiu, la II Convocatòria anual d’activitats del Plural, Centre de Masculinitats, dins del marc del contracte de gestió delegada de l’Ajuntament de Barcelona i la Direcció de Feminismes i LGTBI.

• Un Nadal solidari

La campanya “Apadrina una carta” reparteix somriures a 424 infants gràcies al compromís de persones i empreses.
  • “Busquem famílies especials”

Coneix tota l’actualitat del Servei d’Adopcions d’Infants amb Necessitats Especials.
  • Nova pàgina d’Acolliments

Alguna vegada has pensat ser família d’acolliment? Estrenem pàgina i t’expliquem com fer-ho.

La nostra xarxa: un ecosistema de projectes

• Espai de confluència de projectes i professionals en sincronia que ofereix intervencions transversals i adaptades a cada necessitat.

• Orientat a reforçar vincles i potenciar recursos personals, educatius i econòmics de tots els membres de la família.

• Xarxa de recursos desplegats a Catalunya i Balears, assegurant una atenció integral i un major retorn social.

• Promoció de creació contínua de nous programes i incorporació de nous actors socials o organitzacionals.

Històries d’apoderament

• Manjot, participant del Projecte Click
    Testimonis

«En el Click t’ajuden a nivell social i emocional, i fan activitats que suposen grans oportunitats. És com una extraescolar, però amb més pes.»

Manjot

• Charity, participant del Projecte Click
    Testimonis

Charity (Projecte Click)

Verónica

• Testimonis

«A IRES he trobat la força per a convertir el patiment en un aprenentatge.»

Testimoni de mare víctima de violència de gènere

• Testimonis

«Darrere de cada història d’immigració hi ha una il·lusió i una decisió valenta.»

Aminata

• «En el Click t'ajuden a nivell social i emocional, i fan activitats que suposen grans oportunitats. És com una extraescolar, però amb més pes.»
  • «Aquí em preguntem com em sento, parlo… Entrar en el Click és una de les millors coses que he fet a la meva vida»
  • «Em motiva veure que aquí les mares són com jo: farien el que fes falta per la seva família.»
  • «A IRES he trobat la força per a convertir el patiment en un aprenentatge.»
  • «Darrere de cada història d'immigració hi ha una il·lusió i una decisió valenta.»

Els nostres aliats

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic