Nova imatge corporativa

Sant Jordi 2019: Hem sembrat una nova llavor

Més de 9.900€ recaptats amb la campanya #FemCréixerLaLlavor

• Repte 22: beques de futur per a joves

Fundación IRES i 22@network impulsen aquesta campanya per aconseguir 22 beques per a mois i noies del districte.

• Espai grupal per a homes

Un espai per reflexionar sobre la forma de viure la masculinitat avui en dia.

Per a totes les famílies

Som una fundació especialitzada a donar atenció integral a les famílies. Un equip que treballa de manera sincronitzada amb una metodologia holística, perquè les famílies en situació de vulnerabilitat puguin construir un nou futur.

Persones ateses

Més de 14.000 persones ateses el 2018 gràcies al nostre ecosistema de projectes.

Hores d'atenció

El 2018 vam sumar més de 240.000 hores d'atenció a les famílies.

Professionals IRES

Disposem d’un equip de 190 professionals compromesos amb la qualitat i els valors de l’entitat.

Empreses i entitats

Treballant en xarxa per a atendre de forma integral a les famílies.

El nostre ecosistema de projectes

Espai en què conflueixen els projectes, professionals d'IRES i la xarxa de col·laboradors per oferir una atenció integral a les famílies, promovent la seva capacitat per disposar de recursos i de construir vincles.

Històries de vida

Samba

«A IRES som una família. Per a qualsevol problema, trobo l'ajuda que necessito.»

Verónica

«Em motiva veure que aquí les mares són com jo: farien el que fes falta per la seva família.»

• Testimonis

Mare víctima de violència de gènere

«En IRES he trobat la força per a convertir el sofriment en un aprenentatge.»

Aminata

«Darrere de cada història d'immigració hi ha una il·lusió i una decisió valenta.»

• Samba
  • Verónica
  • Mare víctima de violència de gènere
  • Aminata