• Slide general

Feliç Dia Internacional de les Famílies!

Els hem preguntat a les famílies del Servei d’Adopcions de Nens/as amb Necessitats Especials: Què és el que més us agrada de la vostra família?

• Slide general

Reforcem vincles i potenciem recursos

Atenció integral a persones i famílies en situacions difícils, a través d’un equip de professionals de l’àmbit social, psicològic i educatiu.

• Slide general

Sant Jordi ’22: hem recaptat 6.203€!

Moltíssimes gràcies a la xarxa de persones i entitats que reforcen el nostre Ecosistema de Projectes d’acompanyament social, psicològic i educatiu.

• Pla d’Igualtat de la Fundació IRES

Pla d’igualtat de gènere i per la diversitat sexual i de gènere

• Repte 22: beques de futur per a joves

Fundación IRES i 22@network impulsen aquesta campanya per aconseguir 22 beques per a mois i noies del districte.

Per a totes les famílies

Som una fundació especialitzada en donar atenció integral a les famílies. Un equip que treballa de manera sincronitzada perquè les famílies en situació de vulnerabilitat puguin construir un nou futur.

Persones ateses

Més de 14.000 persones ateses el 2019 gràcies al nostre ecosistema de projectes.

Hores d’atenció

El 2018 vam sumar més de 240.000 hores d’atenció a les famílies.

Professionals IRES

Disposem d’un equip de 190 professionals compromesos amb la qualitat i els valors de l’entitat.

Empreses i entitats

Treballant en xarxa per a atendre de forma integral a les famílies.

La nostra xarxa, un ecosistema de projectes

• Espai de confluència de projectes i professionals en sincronia que ofereix intervencions transversals i adaptades a cada necessitat.

• Orientat a reforçar vincles i potenciar recursos personals, educatius i econòmics de tots els membres de la família.

• Xarxa de recursos desplegats a Catalunya i Balears, assegurant una atenció integral i un major retorn social.

• Promoció de creació contínua de nous programes i incorporació de nous actors socials o organitzacionals.

Històries de vida

• Manjot, participant del Projecte Click
    Testimonis

«En el Click t’ajuden a nivell social i emocional, i fan activitats que suposen grans oportunitats. És com una extraescolar, però amb més pes.»

Manjot

• Charity, participant del Projecte Click
    Testimonis

Charity (Projecte Click)

Verónica

• Testimonis

«A IRES he trobat la força per a convertir el patiment en un aprenentatge.»

Testimoni de mare víctima de violència de gènere

• Testimonis

«Darrere de cada història d’immigració hi ha una il·lusió i una decisió valenta.»

Aminata

• «En el Click t'ajuden a nivell social i emocional, i fan activitats que suposen grans oportunitats. És com una extraescolar, però amb més pes.»
  • «Aquí em preguntem com em sento, parlo… Entrar en el Click és una de les millors coses que he fet a la meva vida»
  • «Em motiva veure que aquí les mares són com jo: farien el que fes falta per la seva família.»
  • «A IRES he trobat la força per a convertir el patiment en un aprenentatge.»
  • «Darrere de cada història d'immigració hi ha una il·lusió i una decisió valenta.»

Els nostres aliats

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic