• «Perquè es doni l'apoderament, és imprescindible que no qüestionem les seves decisions.»

• «El vincle amb les famílies és bàsic per a l'èxit de la nostra intervenció.»

• «Part del nostre treball és recordar-los a les persones que atenem el que són capaces d'aconseguir per si mateixes.»

L'equip IRES

Som un equip multidisciplinari que suma esforços i motivació per a la transformació social. Creiem en les persones i en el seu potencial per a trobar en les situacions de vulnerabilitat una oportunitat de canvi vital.

Consell de direcció

El consell de direcció actua com a òrgan executiu de les línies estratègiques marcades pel Patronat de la Fundacion IRES.

Directora operativa Catalunya

Carol Palau

Directora operativa Balears

Aina Capella

Directora de l'àrea de persones

Ariadna Antequera

Directora de comunicació

Johanna Rivera

Directora financera

Susana Martínez

Natàlia Valenzuela

L'organigrama d'IRES

Patronat

El Patronat té la responsabilitat de guiar l'acció social i de fomentar la recerca, la formació i la publicació de temes d'interès entorn de la labor de la Fundació IRES.

President

Andreu Soldevila i Casals

empresari

Vicepresident

Francesc Velayos i Balcells

directiu

Núria Adroer Martori

Joan Ramon Borrell Arqué

Professor Universitari

Beatriz Soler Bigas

Professora Universitària

Secretari

Manuel Jesús Ledesma García

advocat

Treballa a IRES

Tu també ets dels quals creuen que és possible canviar la nostra realitat social amb professionalitat, compromís i il·lusió? Uneix-te a l'equip IRES i sigues part del canvi!

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.