Treballa a IRES

Les persones que treballem a la Fundació IRES integrem una entitat amb més de cinquanta anys d’experiència i formem part d’un equip implicat, dinàmic i jove.

A la Fundació IRES exercim la nostra feina amb il·lusió i compromís. Busquem professionals com tu que vulguin formar part del nostre equip.

Si el teu perfil no s’adapta a les ofertes vigents, pots enviar igualment el teu currículum; el tindrem en compte durant sis mesos per a futurs processos de selecció.

Ofertes vigents

OFERTA DE VOLUNTARIAT

Voluntàri/a de voluntaris/es

DATA LÍMIT: 17/01/2020

A la Fundació IRES cerquem un/a voluntàri/a de voluntaris/es per ajudar a crèixer el programa de voluntariat de la Fundació. Pensem en un perfil sénior no necessàriament amb experiència prèvia en el sector social però si amb una sensibilització propia del nostre sector.

VEURE OFERTA: Voluntari-a de voluntaris-es_122019

Àrea de comunicació i fundraising (Barcelona)

Tècnic/a Comunicació

DATA LÍMIT: 17/01/2020

A la Fundació IRES cerquem un/a Tècnica de Comunicació amb una jornada de 30 hores setmanals. La persona seleccionada tindrà l'objectiu de donar suport en la implementació del nou pla de comunicació interna i externa de la Fundació IRES.

Veure més detalls: Tècnic-a comunicació_012020

Casal en Familia i Projecte Click Manacor (Palma de Mallorca)

Psicòleg/a

DATA LÍMIT: 27/09/2019

A la Fundació IRES cerquem un/a psicòloga a 25 hores setmanals per a treballar en els projectes de Casal en Familia i Click ambdós a Manacor. E

Veure oferta completa: Psicòleg-a Casal en Família Manacor + CLICK_012020

Envian's el teu currículum

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.