Treballa a IRES

Busquem professionals com tu

La nostra entitat compta amb una trajectòria de 50 anys orientats a la transformació social i l’acompanyament de les persones que transiten situacions de vulnerabilitat. L’èxit d’aquest recorregut es deu a l’equip de persones implicades que estem darrere, i exercim el nostre treball amb passió i compromís.

Si vols formar part dels nostres equips, encara que el teu perfil no s’ajusti a les ofertes vigents, envia’ns el teu currículum a través del nostre formulari. Ho tindrem en compte durant 6 mesos per a futurs processos de selecció.

Ofertes vigents

Reforç Escolar Primària + Centre Obert Proinfància (Barcelona)

DATA LÍMIT 14 DESEMBRE 2022

Estem buscant a un/a professional per treballar fent Reforç Escolar de Primària i per treballar al Centre Obert del Programa Proinfància, amb una jornada de 12 hores setmanals.

*Incorporació gener de 2023.

Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE OFERTA».

VEURE OFERTA

Tècnic/a Socioeducatiu/va Casal en Família i CaixaProinfància (Mallorca)

DATA LÍMIT 2 DESEMBRE 2022

Estem buscant a un/a Tècnic/a Socioeducatiu/va per treballar al Casal en Família i CaixaProinfància de Mallorca, amb una jornada de 20 hores setmanals.

*Incorporació primera o segona setmana de desembre.

VEURE OFERTA

Coordinació Serveis de Violències (Barcelona)

DATA LÍMIT 2 DESEMBRE 2022

Estem buscant a un/a professional per fer la Coordinació dels diferents serveis de violències (Fils, Pisos de Suport Substitutori de la Llar, Vinculat, Pis de Joves). Per treballar amb una jornada de 38,5 hores setmanals a Barcelona.

Educadora Social CRAE Prim (Torn de Nit) Hospitalet de Llobregat

DATA LÍMIT 12 DESEMBRE 2022

Estem buscant a una Educadora Social per treballar en torn de nit al CRAE PRIM de l’Hospitalet de Llobregat, amb una jornada completa.

*Disponibilitat incorporació finals de desembre.

VEURE OFERTA

Tècnic/a Servei Acolliments Familiars (Barcelona)

DATA LÍMIT 2 DESEMBRE 2022

Estem buscant a un/a Tècnic/a (Treballador/a Social) per treballar al Servei d’Acolliments Familiars de Barcelona, amb un contracte d’interinitat.

Necessitem cobrir dos períodes:

*Primer període (mitja jornada 19,25h/s):

01/01/2023 al 16/02/2023

04/05/2023 al 06/07/2023

*Segon període (jornada completa 38,5h/s)

Previsió juliol de 2023 a desembre de 2023.

*Disponibilitat per incorporació al gener de 2023.

Reforç Educatiu Secundària a S’Illot – Balears i Centre Obert Porto Cristo

DATA LÍMIT 14 NOVEMBRE 2022

Estem buscant una figura de Reforç Educatiu de Secundària per treballar a S’Illot – Balears i Centre Obert Porto Cristo, amb una jornada de 12 hores setmanals.

*Incorporació Desembre.

Envian’s el teu currículum