Treballa a IRES

Busquem professionals com tu

La nostra entitat compta amb una trajectòria de 50 anys orientats a la transformació social i l’acompanyament de les persones que transiten situacions de vulnerabilitat. L’èxit d’aquest recorregut es deu a l’equip de persones implicades que estem darrere, i exercim el nostre treball amb passió i compromís.

Si vols formar part dels nostres equips, encara que el teu perfil no s’ajusti a les ofertes vigents, envia’ns el teu currículum a través del nostre formulari. Ho tindrem en compte durant 6 mesos per a futurs processos de selecció.

Ofertes vigents

PALMA

Psicòleg/a especialitzat/da en violències Masclistes – Palma

DATA LÍMIT 30 D’ABRIL  2024

Estem buscant un/a Psicòleg/a – PALMA. Professional responsable Atenció psicològica individual i grupal a les dones víctimes de violència Masclista, elaboració del diagnòstic, elaboració i implementació del pla d’intervenció amb cada dona, seguiment i avaluació.

És una plaça de Duració determinada (6 mesos) de 38.5 hores setmanals.

Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VER OFERTA».

Psicòleg/a BARNAHUS – TERRASSA

DATA LÍMIT 30 D’ABRIL  2024

Estem buscant un/a Psicòleg/a especialitzat/da en menors víctimes de violències sexuals– Terrassa. Professional responsable realitzar l’entrevista d’exploració a la víctima per a valorar i detectar els indicadors de protecció, risc i desemparament. Coordinar amb els serveis socials bàsics i especialitzats de l’entorn d’origen o que hagin atès a la víctima o a la seva família.

És una plaça de Substitució de paternidat (4 mesos) de 38.5 hores setmanals.

CATALUNYA

Borsa de Treball

Estàs interessat/ada en formar part de la Fundació IRES? Deixa’ns el teu currículum i l’inclourem a la nostra Base de Dades.

GIRONA

Educadora Social – GIRONA

DATA LÍMIT  20 de MARÇ 2024

Estem buscant una Educadora social. Professional responsable de preparar i realitzar l’acollida i sortida del servei, elaborar conjuntament amb la dona el pla de treball individual i fer-ne el seguiment o quan es consideri necessari acompanyar a la dona i els seus fills i filles als diferents recursos de la xarxa comunitària.

És una plaça Fixe indefinit de 07 hores setmanals.

ZONA BARCELONA

Borsa de Treball – Educador/a Social CRAE (Torn de Nit)

VEURE OFERTA

BALEARS