Treballa a IRES

Les persones que treballem a la Fundació IRES integrem una entitat amb més de cinquanta anys d’experiència i formem part d’un equip implicat, dinàmic i jove.

A la Fundació IRES exercim la nostra feina amb il·lusió i compromís. Busquem professionals com tu que vulguin formar part del nostre equip.

Si el teu perfil no s’adapta a les ofertes vigents, pots enviar igualment el teu currículum; el tindrem en compte durant sis mesos per a futurs processos de selecció.

Ofertes vigents

Psicòleg/a del SAH

DATA LÍMIT 21 JUNY 2021

Estem buscant un psicòleg/ga per treballar al  servei d’atenció a homes el seu objectiu principal és la promoció de relacions no violentes.

VEURE OFERTA

Delegat/da de MPA

Delegat/da de Mesures Penals Alternatives

DATA LÍMIT 17 JUNY 2021

Vetllar per l’adequat compliment de les penes, mesures i/o obligacions imposades, formalment i pel que fa al seu contingut, mantenir informada a la instància judicial competent sobre el compliment i l’evolució de la MPA.

VEURE OFERTA

Envian’s el teu currículum