Voluntariat

Vols sumar-te a aquesta aventura?

A l’IRES tenim la sort de comptar amb la col·laboració de nombroses persones voluntàries que, amb el seu temps, sumen valor a la tasca dels professionals de l’entitat. Gràcies a la seva dedicació i il·lusió són un eix clau en la nostra intervenció.

El nostre compromís amb el conjunt de persones voluntàries es concreta en el desenvolupament del Pla de Voluntariat, i som membres de la Federació Catalana de Voluntariat Social. També comptem amb dos projectes: el Programa de foment i promoció del voluntariat (2022) amb el suport del Departament de Drets Socials, i el Programa “Tu ho fas possible”, que rep suport del Consell de Mallorca i el GOIB.

Ofertes de voluntariat

Voluntaris/es per SANT JORDI 2024

DATA LÍMIT 15 ABRIL 2024

Comencem el compte enrere per celebrar Sant Jordi i regalar les roses solidàries de la Fundació IRES. Una bona oportunitat per a trobar-nos i col·laborar a favor de les famílies que atenem a la Fundació.

COM PARTICIPAR?
Necessitem 10 persones (i dracs!) per a fer torns i oferir les roses a la parada del Majestic :
09:30h a 12:30h | 12:30h a 14:30h | 14:30h a 16:30h | 16:30h a 18:30h | 18:30h a 20:30h

Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

Balears – Palma

Voluntaris/es per classes d’alfabetització a Manacor

DATA LÍMIT 29 FEBRER 2024

Estem buscant una persona voluntària per donar classes d’alfabetització en llengua castellana a les persones usuàries del projecte Més Lluny, d’integració sociolaboral.

Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

Voluntaris/es per Reforç d’Anglès

DATA LÍMIT 30 MARÇ 2024

Estem buscant voluntaris/as per a poder fer reforç d’ anglès per a joves usuaris de la Fundació.

Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més a «VEURE VOLUNTARIAT».

Reforç Escolar Català i Castellà

DATA LÍMIT 30 ABRIL 2024

Estem buscant voluntaris/as per a poder fer reforç escolar als nens/joves usuaris de la Fundació (a les tardes en el període escolar).

Balears – Palma

Voluntaris/es per al projecte Sense Gènere de Dubtes

DATA LÍMIT 20 MARÇ 2024

Estem cercant voluntaris/es para donar suport al nou projecte Sense Gènere de Dubtes, de prevenció de la violència masclista a través de les xarxes socials.

Tens el perfil i vols sumar-te a aquesta aventura? Descobreix més sobre la posició a «VEURE VOLUNTARIAT».

BALEARS – MANCOMUNITAT DEL PLA

Voluntaris/es campanya “No hi ha espai per al masclisme”

DATA LÍMIT 31 MARÇ 2024

Estem buscant voluntaris/es per donar suport a la campanya de la Mancomunitat del Pla de Mallorca “No hi ha espai per al masclisme”

GRANOLLERS

Voluntaris/es per Suport informàtic en el Club de la feina

DATA LÍMIT 30 MARÇ 2024

Estem buscant voluntaris/es per a poder recolzar en la gestió de documents, inscripcions a ofertes de treball, redacció de cartes, secundo elaboració de CV’s, Granollers.

VEURE VOLUNTARIAT

Voluntaris/es per Suport Àrea Informàtica (Barcelona)

DATA LÍMIT 30 ABRIL 2024

Estem buscant voluntaris/es per poder donar suport a l’àrea informàtica i en concret amb el Paquet Office Excel. Per a persones usuàries de la Fundació projecte d’integració soci-laboral.

Entrega, il·lusió i compromís

Amb aquestes qualitats compten les persones voluntàries en IRES. Creuen que una societat millor és possible i han decidit ser part del canvi oferint el seu temps i talent.

Són molts els motius que poden moure a algú a realitzar un voluntariat, però en alguna cosa coincideixen totes les seves experiències: és molt més el que es rep que el que s’aporta.

I a tu, què et mou?

• Testimoni

Luis Freitas

«El voluntariat és una bona manera d’omplir el buit que deixa una societat massa individualitzada.»

Preguntes freqüents
Qui pot ser voluntari/ària a la Fundació IRES?

Si vols afegir-te a IRES fent un voluntariat, el més important és la teva motivació. No cal que tinguis cap qualificació específica. En el moment d’incorporar-te a l’entitat rebràs la formació necessària per a dur a terme les teves tasques.

Què haig de fer?

Per ser voluntari/ària a IRES, deixa’ns les teves dades de contacte a través del formulari d’aquesta pàgina. Automàticament entraràs a formar part de la nostra base de dades. Quan sorgeixi alguna vacant que encaixi amb les teves motivacions i disponibilitat, contactarem amb tu per conèixer-nos i valorar la possible col·laboració.

On puc fer el voluntariat?

Els nostres projectes socials estan repartits pel territori català (Barcelona i província, principalment) i balear (Mallorca, Eivissa i Menorca). Contacta’ns per saber quins serveis són més al teu abast.

Quant temps requereix?

A la Fundació IRES valorem molt el temps que cada voluntària i voluntari dedica a l’entitat. Per això fem tot el possible per adaptar-nos als vostres horaris i disponibilitat, en la mesura que el servei o projecte ho permeti.

Vols ser voluntari/ària de la Fundació?

Si vols fer un voluntariat en algun dels nostres projectes a Catalunya o a les Balears, escriu-nos ara!

voluntariat@fundacioires.org

Prefereixes que contactem amb tu? Deixa’ns les teves dades

Currículum (instruccions)

Vols implicar la teva empresa en un voluntariat?

Hi ha molt per fer i fer-ho en companyia dels teus companys i companyes de feina serà molt enriquidor.

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic