Sala de premsa

• Sala de premsa
Coneix la Fundació IRES

Som una fundació que des de fa 50 anys atén de forma integral a les famílies en situació de vulnerabilitat. Acompanyem a aquestes famílies en els seus processos vitals a través del treball d'un equip de professionals especialitzats en l'àmbit social, psicològic i educatiu, amb la mirada posada en un objectiu comú: veure la vulnerabilitat com una oportunitat de canvi vital.

Vols contactar amb el nostre
equip de comunicació?

Departament de Comunicació
comunicacio@fundacioires.org
Tel. 93 486 47 50 / Móv. 656 39 10 92 / Móv. 691 43 86 11
Av. De Roma 157, 2n – Barcelona

Notes de premsa

• Curs

"Fes Click a Youtube": 2ª edició curs socioeducativo per joves amb Roc Massaguer

• Campanya

IReS impulsa la campanya "Busquem famílies especials"

• Acció RSC

Camping la Tordera beneficia a més de 150 persones col·laborant amb la Fundació IReS

• Donació

Sant Francesc Hotel Singular dóna 5.000€ a la Fundació IReS .

• Solidaritat

#FemCrèixerLaLLavor: Sant Jordi solidari amb les famílies en situació de vulnerabilitat.

• Innovació social

Inspires'18. Un espai d'inspiració per al sector social.

• Col·laboració

TRAM i la Fundació IRes

Aparicions en premsa

• La Vanguardia. 17 Maig 2019

"Crean una plataforma para prevenir abusos de pedófilos y pederastas"

• Ara Balears - 2 Oct 2017

"30 anys humanitzant la justícia"”

• Catalunya Ràdio. 22 Jul 2017

"Aprenents de youtubers"

• El Periodico - 16 Abr 2016

“Un agressor ha d’assumir que els fills no el vulguin veure més”

• El Periódico de Catalunya - 12 Des 2015

“Un hotel invisible per aixoplugar els més necessitats”

• Ivoox. 24 Maig 2018

"Solidarios"

• Betevé

"L'altra família"

• El Periódico - 30 Abr 2016

"Les denúncies per maltractament infantil es tripliquen a Catalunya en cinc anys"

• RTVE. A punto con La 2. 16 Feb 2016

"Violencia filioparental"

• TV3. Els Matins. 28 Feb 2016

"Casal en Família" a Els Matins de TV3

Material gràfic

• Logotip de la Fundació IRES

Necessites descarregar el logo de la Fundació IRES? Aquí podràs descarregar-t'ho en format png.

• Logotip de la Fundació IRES

Estem a les xarxes socials

Vull la Memòria 2017
        Ets
        periodista?

Contactan's!
        comunicacio@fundacioires.org
        93 486 47 50

Rep les notes de premsa i els comunicats de la Fundació IRES en la teva adreça de correu. Deixa'ns les teves dades de contacte i t'inclourem en la nostra base de dades de mitjans de comunicació.

Transparència

Com distribuïm els nostres fons

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.