Casal en família

Un espai d'acompanyament per a famílies en situació vulnerable

Treballem amb adults i petits des de la relació i el vincle per impulsar el seu apoderament.

La família troba aquí un lloc on expressar-se, compartir dubtes i inquietuds, mentre teixeixen vincles amb l'equip i la resta de famílies. Aquesta mirada conjunta afavoreix la millora del benestar de tots els membres de la família.

Trabajamos con adultos y pequeños desde la relación y el vínculo para impulsar su empoderamiento.

La familia encuentra aquí un lugar donde expresarse, compartir dudas e inquietudes, mientras tejen vínculos con el equipo y el resto de familias. Esta mirada conjunta favorece la mejora del bienestar de todos los miembros de la familia.

Històries que donen sentit a la nostra feina

La història de l'Antonia i el Ramon

El Casal, la seva segona família.

L'Antonia i el Ramon van arribar al Casal en família en una situació molt precària, sense habitatge propi i sense ingressos. Vivien amb els seus cinc fills (3 d'ells de matrimonis anteriors) a casa de la mare de l'Antonia, i la vida familiar estava resultant molt difícil. La parella comença a acudir a les sessions grupals de pares i mares, mentre que els dos fills petits participen en les activitats infantils.

Durant els dos anys que han estat al Casal la seva situació ha millorat molt: ara viuen en un pis de lloguer social i els van sortint alguns treballs temporals. El Casal és per a ells un espai de suport on compartir la seva situació i gaudir d'un moment d'oci amb els seus fills i amb altres famílies, a més de ser un espai de diàleg per a la pròpia parella.

Tot això ha contribuït a millorar el seu benestar emocional com a família i a millorar les seves competències parentals, sobretot pel que fa a l'establiment de normes i a l'adquisició de bons hàbits dels fills.

El que diuen del Casal en família

Javi, 33 anys

• Testimonial

"Aquí em sento recolzada pel grup"

Fátima, 24 anys

• Testimonial

"Amb les famílies compartim el dia a dia, i així teixim vincles molt valuosos"

Alba Batlle, educadora del Casal en família

• "El Casal és com una gran família. Ha estat una experiència increïble per nosaltres i ens ha ajudat a tirar endavant amb els nens. "
  • "Aquí em sento recolzada pel grup"
  • "Amb les famílies compartim el dia a dia, i així teixim vincles molt valuosos"
Vols contactar amb el Casal en família?

Sant Martí (Barcelona)

fundacio@fundacioires.org

Manacor (Illes Balears)

casalenfamiliamanacor@fundacioires.org

Palma (Illes Balears)

casalenfamiliapalma@fundacioires.org

Prefereixes que contactem amb tu? Deixa'ns les teves dades.

Els nostres aliats

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.