Impulsa

Impulsem projectes de canvi vital

Impulsa és un projecte obert a tota la ciutadania dirigit a persones que necessiten un impuls per reorientar la seva situació vital, especialment en l'àmbit sociolaboral.

El projecte s'ha dissenyat per a persones que estiguin en situació de vulnerabilitat, oferint-los un acompanyament intensiu però acotat en el temps perquè puguin tornar a una situació d'autonomia.

Les persones que atenem en Impulsa tenen cobertes les seves necessitats bàsiques i compten amb un bon recorregut laboral i formatiu. No obstant això, s'han vist afectades pel context de crisi i es troben sense feina.

Oferim acompanyament socioeducatiu totalment individualitzat, posant al seu abast eines, recursos del territori i estratègies amb l'objectiu d'apoderar i aconseguir la seva plena autonomia.

Cada persona defineix el seu projecte de canvi i activa processos d'inserció social, laboral o accions emprenedores.

El que diuen de l'Impulsa

Marta Pedret, tècnica de l'Impulsa

Julián, 53 anys

Luisa, 48 anys

• "Impulsa és acompanyar amb energia per pensar-se, retrobar-se i buscar el moment vital per fer el salt"
  • "Gràcies a la professional que m'ha acompanyat, avui dia sé cap a on encaminar la meva vida laboral i professional"
  • "Ha estat l'impuls que necessitava, m'han fet veure la realitat i he pogut sortir del pou on em trobava"
Vols contactar amb l'Impulsa?

derivacioimpulsa@fundacioires.org

Tel: 616 533 384 / 675 719 794

Centre Cívic Nord

Passatge Lledoner, 6, 08401, Granollers

Prefereixes que contactem amb tu? Deixa'ns les teves dades.

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.