Impulsa

Impulsem projectes de canvi vital

Impulsa és un projecte obert a tota la ciutadania dirigit a persones que necessiten un impuls per reorientar la seva situació vital, especialment en l'àmbit sociolaboral.

El projecte s'ha dissenyat per a persones que estiguin en situació de vulnerabilitat, oferint-los un acompanyament intensiu però acotat en el temps perquè puguin tornar a una situació d'autonomia.

Les persones que atenem en Impulsa tenen cobertes les seves necessitats bàsiques i compten amb un bon recorregut laboral i formatiu. No obstant això, s'han vist afectades pel context de crisi i es troben sense feina.

Oferim acompanyament socioeducatiu totalment individualitzat, posant al seu abast eines, recursos del territori i estratègies amb l'objectiu d'apoderar i aconseguir la seva plena autonomia.

Cada persona defineix el seu projecte de canvi i activa processos d'inserció social, laboral o accions emprenedores.

Històries que donen sentit a la nostra feina

La història del canvi vital de l'Almudena

L'Almudena es trobava fora del mercat de treball, sense ingressos estables, amb problemes d'habitatge i amb deutes que exercien una pressió contra la qual era difícil lluitar. Fugia de l'experiència laboral de molts anys en d'una oficina com a administrativa, comptable i comercial, cansada de negocis familiars als quals havia dedicat molt més que una jornada laboral; negocis que mai havien acabat de funcionar i que li donaven mals de cap tots els dies.

Després de 17 anys de vida laboral havia pres consciència del rumb que no volia per la seva vida però buscava respostes per tornar a començar. L'Impulsa era testimoni d'una inquietud professional i motivació per emprendre un canvi vital.

Almudena ha estat un exemple de progrés i canvi vital. S'ha format en diverses tècniques, ha creat la seva marca personal, ha treballat les seves xarxes socials, s'ha fet propaganda mitjançant el llançament d'ofertes que ha dissenyat en tríptics i ha llogat una cabina de un centre d'estètica. Ha muntat un servei de tractaments facials mitjançant tècniques mil·lenàries de depilació amb fil, massatge relaxant japonès seguint la tècnica Kobido i és representant a Catalunya de cosmètics frescos, naturals i 100% ecològics.

Almudena, 42 anys

Vols contactar amb l'Impulsa?

derivacioimpulsa@fundacioires.org

Tel: 616 533 384 / 675 719 794

Centre Cívic Nord

Passatge Lledoner, 6, 08401, Granollers

Prefereixes que contactem amb tu? Deixa'ns les teves dades.

Els nostres aliats

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.