Port de Barcelona recapta més de 9.900 unitats de productes no alimentaris per les famílies de la Fundació IRES

Per quart any, l'autoritat portuària col·labora amb l'entiat en la recaptació de productes d'higiene de primera necessitat
Imatge recapte final de productes al Port de Barcelona
Fundació IRES
30 Desembre de 2019

Entre els dies 10 i 15 de desembre, Port de Barcelona ha recaptat 3.111 kg d’aliments per al Banc d’Aliments de Barcelona i 9.998 unitats de productes d’higiene personal i de la llar per a la Fundació IRES.

Aquests productes, majoritàriament d’higiene i neteja personal i de la llar (bolquers, tovalloletes, compreses, sabons, desodorants, etc.), s’han distribuït entre les famílies dels projectes Aferra’t, Casal en família, projectes propis de la Fundació IRES, i Taula Proinfància que IRES gestiona al districte de Sant Martí.

Són productes lligats a necessitats bàsiques, de cost elevat i pels quals les famílies en situació econòmica vulnerable no estan rebent cap ajuda. I van, en gran mesura, lligats a la cura i benestar dels infants, que són els més fràgils quan una família es troba en aquesta situació de desprotecció.