Aferra't

Atenem situacions de vulnerabilitat social per la millora de la qualitat de vida de les famílies i persones que atenem

A l'Aferra't atenem persones que es troben en moments de dificultat perquè aconsegueixin apoderar-se i millorar la seva situació social i laboral. Ho fem des d'una mirada integral de la seva situació vital (personal, familiar, social, laboral, salut ...) i és la mateixa persona la que es marca els seus objectius vitals.

Des del projecte acollim i acompanyem a cada persona en el seu nou projecte de vida. I, alhora que intervenim de forma personalitzada, també impulsem activitats grupals de motivació i creixement personal. Aquests espais grupals afavoreixen també el vincle i l'intercanvi de vivències i estan coorganitzats i impulsats pels mateixos participants.

D'aquesta manera afavorim l'apoderament dels participants a partir de l'autonomia personal i de la construcció d'una xarxa social de suport i participació.

Històries que donen sentit a la nostra feina

La història de superació de l'Ana

L'Anna arriba a l'Aferra't derivada d'un pis d'inclusió social per a dones. Presenta inestabilitat emocional greu, deguda a una situació familiar marcada per la violència. Després de tocar fons, sense feina i amb una filla petita al seu càrrec, decideix prendre les regnes de la seva vida i iniciar un procés amb l'equip de l'Aferra't.

Després d'un procés d'adaptació òptim, aconsegueix establir un bon vincle, bàsic per facilitar el seu apoderament. En el seu cas, s'incideix en la dimensió relacional i personal perquè ella mateixa pugui identificar i prendre consciència de les seves potencialitats. Després es va formar per ampliar les seves opcions laborals i millorar substancialment el seu currículum.

Actualment, Ana és una persona diferent a la que va arribar a Aferra't. La seva vida ha donat un gir. Ara treballa i dia a dia se sent més fort i empoderada, capaç de superar qualsevol situació inesperada del futur.

Anna, 32 anys

La història del Samba al "Desiguals" de Betevé

El que diuen de l'Aferra't

Mireya, 49 anys

• Testimonial

"Aquí em sento amb tot el suport. Són les meves amistats, la meva família"

Danny, 42 anys

• Testimonial

Iván, educador social de l'Aferra't

• Testimonial

"Tinc l'oportunitat d'acompanyar persones i famílies que decideixen confiar en nosaltres. Em faig gran al seu costat"

Mireia, coordinadora de l'Aferra't

• "Em van demostrar que hi havia opcions, que podia estudiar, treballar. Ara estic vivint un moment bonic"
  • "Aquí em sento amb tot el suport. Són les meves amistats, la meva família"
  • "És una experiència diària de descobriment i coneixement d'un mateix, creixement, acceptació i lluita"
  • "Tinc l'oportunitat d'acompanyar persones i famílies que decideixen confiar en nosaltres. Em faig  gran al seu costat"
Vols contactar amb l'Aferra't?

fundacio@fundacioires.org

Telèfon: 627 403 303 | 615 77 02 00

Casal de Barri La Llacuna

C. Bolívia 49, Baixos. Barcelona

Prefereixes que contactem amb tu? Deixa'ns les teves dades.

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.