Una rosa per una causa 2020

La nostra campanya solidària per Sant Jordi
Fundació IRES
2 Març de 2020

Regala als teus equips una rosa per una causa!

Un any més, impulsem la nostra campanya especial per a la diada de Sant Jordi amb què oferim les nostres roses solidàries.

Les nostres roses tenen una història darrere,que parla de la vulnerabilitat però també de la capacitat de superació que tenen les persones i famílies que atenem cada dia a través dels projectes de la fundació. A més, a més, van acompanyades d’una capsa de disseny exclusiu realitzat per les alumnes del Grau en Publicitat, Relacions Públiques i Màrqueting de la Universitat de Blanquerna.

A Catalunya 1 de cada 5 persones viuen en situació de risc, per aquest motiu, en un dia tan especial per a tots i totes nosaltres, no ens volem oblidar de les persones que més ho necessiten.

Si ets empresa, regala la rosa solidària al teu equip i contribuiràs a millorar la qualitat de vida de famílies en situació de vulnerabilitat.

Una acció de RSC que contribueix a la igualtat d’oportunitats i mostra el compromís per un desenvolupament sostenible del districte.

Contacta amb nosaltres i reserva les roses que canvien vides!

Data límit per a la reserva: 3 d’abril.

Per a més informació: lauraesquivel@fundacioires.org