L´equip d´Eurofragance s’uneix una vegada més al voluntariat corporatiu de la Fundació IRES

Han realitzat una acció a les instal·lacions del Centre residencial d’acció educativa – CRAE de la Fundació.
Fundació IRES
29 Novembre de 2023

El 17 de novembre passat, un grup de treballadors i treballadores de l’empresa Eurofragance va realitzar el seu voluntariat corporatiu a les instal·lacions del Centre residencial d’acció educativa – CRAE de la nostra Fundació. El voluntariat, que ha consistit a pintar les instal·lacions del CRAE, ha tingut un impacte positiu en la qualitat de vida dels i les joves que viuen al centre.

Tretze persones van dedicar el seu temps, esforç i il·lusió amb una actitud compromesa. Una tasca que ha millorat el centre fent-ho més acollidor i agradable. A més, l’experiència entre l’equip de voluntariat i el de la Fundació ha estat molt agradable i ha creat un ambient enriquidor per a ambdues parts i ha fomentat una connexió genuïna.

Eurofragance té un ferm compromís social que impulsa a tota l’empresa gràcies al seu “Community day” en què totes les persones treballadores dediquen la seva jornada laboral a causes socials i participen en iniciatives de servei a la comunitat. I en els darrers dos anys han col·laborat amb la nostra entitat.

Eurofragance és una empresa dedicada especialitzada en el disseny i fabricació de fragàncies per a productes de cura personal, cosmètics i llar. Té la seu a Barcelona, Espanya, i ha crescut per convertir-se en un actor important en la indústria de fragàncies a escala global.

El nostre agraïment a l’empresa i sobretot a l’extraordinari equip de treballadors i treballadores. La vostra dedicació i esforços són fonamentals per a l’èxit d’aquestes iniciatives. Ha estat un plaer compartir les hores de voluntariat amb i cadascun de vosaltres!

La solidaritat i el compromís són valors fonamentals que, quan es tradueixen en accions concretes com aquesta, generen una transformació positiva tant a la comunitat com a la cultura de l’empresa.