No és només una rosa de Sant Jordi

Aquesta Diada de Sant Jordi: rosa, llibre i acció social
Fundació IRES
30 Març de 2022

Sant Jordi és la celebració de l’amor i les paraules, dels detalls i l’emoció. Des de la Fundació IRES us proposem les nostres roses solidàries per celebrar una Diada carregada de sentit. Cada rosa amaga un significat i una causa en la qual treballem: vincles, resiliència, esperança, un nou camí… que fan créixer un roser ple d’oportunitats, poder evolucionar davant de les adversitats.

Des de fa cinquanta anys, la Fundació IRES atén de manera integral a les famílies en situació de vulnerabilitat. Acompanyem aquestes famílies en els seus processos vitals a través del treball d’un equip de professionals especialitzats en l’àmbit social, psicològic i educatiu, i amb la mirada posada en un objectiu comú: veure la vulnerabilitat com una oportunitat de canvi vital.

A través de la campanya de Sant Jordi 2022 ‘Una rosa per una causa’, destinarem tota la recaptació als projectes d’atenció integral a famílies en situació de vulnerabilitat.

Aquest any, regalant aquesta rosa contribuireu a construir nous futurs a infants i famílies.

Voleu omplir de significat les roses de Sant Jordi?

Celebreu amb els vostres treballadors i treballadores aquesta Diada tan especial col·laborant ens els projectes de la Fundació.

Para cualquier consulta, contactad con Laura Grau lauragrau@fundacioires.org / 653 938 113