Vistaprint amb el projecte Click

El Click participa a la jornada de voluntariat de Vistaprint presentant les Beques Click.
Fundació IRES
31 Octubre de 2019

Ahir, 30 d’octubre, l’empresa Vistaprint va organitzar una jornada interna dedicada al voluntariat en la que es van presentar els tres projectes socials als que donen suport. Un d’ells és el Click, amb el qual col·laboren a través de les Beques Click, ajudes destinades a cobrir necessitats econòmiques de joves en situació vulnerable que volen estudiar.

A l’acte hi van ser convidats tots els equips de l’empresa. Per part d’IRES, hi van assistir Laura Esquivel, directora adjunta de fundraising, i el Fernando, jove participant del Click, per explicar la necessitat d’acompanyament als joves en situació de vulnerabilitat per orientar el seu futur. El principal objectiu de les Beques Click és, precisament, aconseguir que la situació socioeconòmica del jove no suposi un impediment per poder estudiar el que més el motivi.

Finalment, es va presentar i donar el tret de sortida a la campanya de microdonacions que llença internament Vistaprint per aconseguir dues beques Click, a través de la plataforma Migranodearena.org.

El compromís de Vistaprint es materialitza també a través del seu equip de voluntariat, l’Impact Team, des del qual es promouen accions d’impacte social tant a nivell local com internacional.