Beques Click

Noves oportunitats per a joves en situació de vulnerabilitat

Donem resposta a les necessitats dels i les joves més vulnerables

Com han viscut aquest curs 20/21 els i les adolescents?

55.000 famílies han tingut dificultats per seguir una educació telemàtica

Ordinadors

Internet

Que la seva situació econòmica i familiar no sigui un impediment per continuar els seus estudis

1 BECA = 1.500 € | 1 any escolar

Matrícules
    Formació Profesional
    Universitat
    Idiomes
    Acompanyament individual
    Pla de treball individualitzat atenent a les situacions personals
    Altres despeses
    Transport públic
    Material escolar
    Equipament

Charity, 17 anys

Quina és la seva experiència en el Projecte Click? Com es relaciona amb el món digital? Quines impressions té sobre els estudis?

Coneix als i les joves que formen part d’aquest projecte socioeducatiu.

Impacte de les Beques

Des de 2018 hem atorgat 94 beques

d’assignatures aprovades de mitjana entre els i les joves

no abandonen els estudis abans d’acabar etapa

segueixen estudiant en acabar etapa educativa

Aliances estratègiques

Les Beques Click són possibles gràcies a empreses compromeses amb el territori i la societat.

Coneix el Click

El Click és un espai pensat perquè els i les adolescents en situació de vulnerabilitat descobreixin i potenciïn les seves pròpies capacitats, desenvolupant el seu recorregut personal, formatiu i pre-laboral.

Vols col·laborar amb les Beques Click?

Johanna Rivera
    Directora de Comunicació i Fundraising

Prefereixes que contactem amb tu? Deixa’ns les teves dades.

Transparència

Com distribuïm els nostres fons