Beques Click

Noves oportunitats per a joves en situació de vulnerabilitat

Els estudiants adolescents en situació de vulnerabilitat s'enfronten a un desenvolupament formatiu precari.

Són joves i famílies que no poden assumir les despeses d'una formació completa i sovint es veuen obligats a seguir itineraris que no els motiven o, fins i tot, a abandonar prematurament els estudis.

1 BECA = 1.500 € |  1 any escolar

Amb 1.500 € podem oferir beques personalitzades i adaptades a cada situació:

• Un pla de treball personalitzat basat en les habilitats i motivacions dels joves

• Despeses de matrícula: universitat, graus de formació professional, ESO, classes de reforç escolar individual, formació d'idiomes, etc.

• Acompanyament especialitzat per al jove tenint en compte la seva situació personal, i la del seu entorn familiar.

• Satisfer les necessitats demandades en cada cas, com el cost del material escolar, el cost de transport, etc.

El Repte 22

Amb el suport del 22@ Network llancem el repte d'aconseguir 22 beques perquè els joves del districte puguin millorar el seu futur.

La teva empresa també pot contribuir per millorar les competències dels joves i construir nous futurs d'oportunitats.

Total Recaptat
€ 16.548,33

Curs 2018/19

Curs 2019/20

Objetiu

Coneix el Click

El Click és un projecte innovador adaptat a les necessitats dels adolescents i joves, perquè puguin fomentar les seves potencialitats i autonomia, i desenvolupar el seu recorregut vital formatiu, prelaboral i personal.

Joves atesos

153 joves entre 15 i 20 anys atesos des de 2015.

En situació vulnerable

Prop del 80% viuen situacions de dificultats econòmiques, familiars, socials, etc.

Risc d'abandonament escolar

La majoria dels joves del Click estan estudiant però mostren risc d'abandonament escolar per falta de recursos i motivació.

Necessitats bàsiques no cobertes

1 de cada 5 joves Click viu en famílies en situació de vulnerabilitat extrema, el que els posa en un risc més gran de patir situacions d'exclusió en el futur.

Amb cada beca, un nou futur s'obre camí

La beca de la Linda: fent realitat un somni

"Sempre m'ha agradat tenir cura de les persones i el tracte amb la gent, així que quan va arribar el moment d'escollir una carrera vaig tenir clar que seria Infermeria.

Em vaig quedar fora pels pèls de la facultat més pròxima i vaig haver de matricular-me en una de Terrassa. Per poder pagar la matrícula i el transport vaig començar a treballar a les tardes. Tot just tenia temps per estudiar i el cansament aviat va començar a causar estralls. En el primer trimestre vaig suspendre 4 de 5 assignatures i vaig veure escapar-se el meu somni de convertir-me en infermera pediàtrica.

Aconseguir la beca Click m'ha permès dedicar-me al 100% als estudis, i aquest any ho he aprovat tot. M'agrada el que faig i sé que arribaré a ser una bona infermera. Vull ser apreciada i valorada per la meva feina, que la meva mare se senti orgullosa de mi i que els pacients em recordin amb afecte. El que més m'agrada és fer-los somriure, ni que sigui uns minuts. "

Linda, 19 anys

Beneficis de col·laborar amb la Fundació IRES

Donem visibilitat al teu compromís

Difonem la col·laboració mitjançant la nostra web, xarxes socials, butlletí i memòria anual.
Col·laboració amb triple impacte

Col·laborar en millorar la vida de les famílies en situacions de vulnerabilitat és una acció que té un impacte en els teus clients, empleats i comunitat.
Compromís amb la transparència

T'enviarem la memòria d'activitat de l'entitat perquè puguis conèixer el retorn social de la teva col·laboració.

Vols col·laborar amb les Beques Click?

Contacta'ns!

Laura Esquivel
empresa@fundacioires.org
Tel. 93 486 47 50 / 695 237 970

Prefereixes que contactem amb tu? Deixa'ns les teves dades.

Cómo distribuimos nuestros fondos

L'actualitat d’IRES en el vostre correu electrònic.