Colònies urbanes: el lleure que necessiten els nostres infants a l’estiu

50 infants dels projectes de l’ecosistema social de Balears gaudeixen de les colònies i les activitats d’estiu amb la Fundació IRES
Fundació IRES
01 Setembre de 2021

Aquest estiu, 50 infants i joves amb edats compreses de 5 a 17 anys han participat a les colònies urbanes que la Fundació IRES du a terme a Manacor.  A més de les activitats diàries, cada divendres s’ha realitzat una sortida.

Els infants i joves han anat a les “Tirolines”, al cinema, i per finalitzar les colònies urbanes han fet una visita al parc aquàtic. Enguany, la programació de les activitats ha estat molt àmplia per tal d’arribar a cobrir les necessitats de lleure de tots els infants i joves, especialment després d’un altre any marcat per la implementació de nous hàbits i algunes restriccions per la Covid-19.

El temps de lleure ha estat com un temps en família, on els grups de nens i nenes compartien moments de riure, d’aprendre sobre el territori on viuen i de gaudir del joc i l’oci cultural. També, no han faltat a les tardes els berenars en caliu. Dins del programa de Menjar saludable, cada dia l’equip d’educadore han repartit una peça de fruita a cada infant i jove participant.

Les activitats del servei de Colònies Urbanes són possibles gràcies a la subvenció der diverses entitats que vetllen perquè infants i joves puguin comptar amb berenars saludables i activitats socioeducatives i de lleure de qualitat. Per això, el nostre agraïment a la Fundació Probitas i el Programa CaixaProinfància de la Fundaició “la Caixa” per la seva tasca i suport.