El Click presenta el seu taller ‘Joves, pantalles i confinament’ al 19è Festival Escena Poblenou

Amb la col·laboració del youtuber Roc Massaguer, (@outconsumer) tornen al festival de Poblenou a presentar el seu darrer projecte creatiu
Fundació IRES
15 Octubre de 2020
  • Reserva’t la data!
  • 23 d’octubre a les 18h
  • Format: online (plataforma encara per determinar)

Per cinquè any consecutiu el Projecte Click participa en el Festival Escena Poblenou amb l’objectiu de què els i les joves del servei socioeducatiu puguin expressar-se, experimentar el procés creatiu i apropar-se a les arts escèniques dins d’un festival implicat amb el territori i amb la realitat social actual.

Enguany, el projecte que es presenta consisteix en un taller sobre pantalles i confinament, basat en el resultat del curs ‘Fes Clik a YouTube’ en què van participar joves d’entre 14 i 18 anys acompanyades del formador i youtuber ‘Outconsumer’ (Roc Massaguer).

El resultat d’aquest taller es podrà veure el divendres 23 d’octubre dins del Festival, en una sessió en directe protagonitzada pels mateixos joves i pel Roc, que es desenvoluparà a través d’una plataforma de videoconferència. Una activitat que donarà la paraula als joves, perquè ells i elles mateixes ens expliquin la seva relació amb el confinament i les pantalles. Com s’han sentit? Com han viscut el confinament? Què significa per elles i ells la relació a través de pantalles? Que els ofereix, quins avantatges hi troben? Però també que hi troben a faltar i quins riscos hi viuen.

Més informació i la resta de programació a www.escenapoblenou.com

Cartell del 19è Festival Escena Poblenou