La companyia de perfums Firmenich col·labora amb un projecte per a joves de la Fundació IRES

Coneix l'acció de voluntariat corporatiu de l'empresa amb la nostra entitat
Fundació IRES
31 Octubre de 2019

El passat 23 d’octubre, un grup de treballadors i treballadores de l’empresa de perfumeria Firmenich va realitzar el seu voluntariat corporatiu pels joves de la Fundació IRES. La seva missió? Pintar les partes del Pis de joves, un recurs residencial que pretén facilitar l’emancipació dels joves que hi resideixin. S’ofereix acompanyament educatiu perquè puguin assolir la seva autonomia.

En total van ser nou persones voluntàries, a més dels joves i els professionals d’IRES, que van passar unes hores treballant plegades entre somriures i molta complicitat.

Tot plegat un plaer compartir aquesta estona amb les persones que van participar en aquesta jornada. Persones amb uns valors de solidaritat i compromís que cal remarcar. Persones que no els hi va importar embrutar-se les mans de pintura per passar una estona amb joves interactuant amb ells entre iguals i de forma oberta i  positiva.

Gràcies a l’equip de Firmenich per aquesta iniciativa.

Ets empresa i vols implicar el teu equip en una acció de voluntariat? Nosaltres t’animem a conèixer les nostres iniciatives.