Reflexionem sobre el sexe, el gènere i els estereotips amb l’associació Ben Amics

Les famílies del Casal en Família de Palma, participen en un debat impulsat per l’associació Ben Amics.
Fundació IRES
10 Maig de 2022

En el marc del bloc socioeducatiu de Casal en Família de Palma dedicat a diversitat sexual i gènere Ben Amics – Associació LGTBI realitza un taller en el Centre Social Flassaders.

Es va obrir el debat sobre: Què és el sexe? Què és el gènere? Com ens condicionen els estereotips? Com ens podem identificar? Existeixen diferents expressions de gènere com ara roba, oficis i/o aficions?

Les famílies van participar animades, des del respecte, presentant els seus plantejaments, postures, i dubtes.

Àurea de Ben Amics, va remarcar amb èmfasi l’existència de diferents realitats identitàries i la necessitat de visibilitzar-les. Les famílies van escoltar atentament els nous conceptes plantejats, reconeixent que aquesta informació els seria molt útil per a acompanyar a les seves filles i fills en la seva educació i creixement.

Aquest servei compta amb el suport de la Fundació “la Caixa” amb el programa CaixaProinfància.