Les roses i les postals digitals de la campanya #UnaRosaPerUnaCausa omplen de solidaritat aquest Sant Jordi

La campanya de Sant Jordi impulsada per la Fundació IRES, ha recaptat 4.300€ que es destinaran a l’atenció integral de famílies en situació de vulnerabilitat.
Fundació IRES
26 Abril de 2021

Enguany Sant Jordi venia carregat d’il·lusió i esperança amb l’entusiasme de milers de persones que estaven ansioses de sortir al carrer per intercanviar llibres i roses amb els seus éssers estimats després d’un any des de l’inici de la pandèmia. L’any passat vam estar confinats i confinades, però aquest 23 d’Abril, Barcelona ha recuperat l’ambient dels carrers típic d’aquesta festivitat.

Gràcies a la solidaritat ciutadana i la col·laboració d’empreses compromeses amb causes socials vam recaptar 4.300€ que aniran destinats íntegrament a l’atenció de persones i famílies en situació de vulnerabilitat que afronten una crisi sanitària que intensifica les desigualtats a les que fan front dia a dia.

Roses físiques i digitals plenes de solidaritat.

Hem gaudit d’un format híbrid amb les roses-postals digitals i les roses solidàries que van omplir el lobby del Majestic Hotel & Spa Barcelona. La rosa virtual d’aquest 2021 revelava històries de vulnerabilitat i superació a través de poemes escrits per Laura López Granell i Mar Benegas. Aquests escrits anaven acompanyats d’una preciosa il·lustració feta per Ferran Amezqueta i un passi pel museu virtual creat pels nens i nenes dels serveis de la Fundació i que ja ha obert les portes per tots i totes vosaltres. Els infants també es van poder inspirar amb les roses il·lustrades de l’artista Jaume Batlle, que també va cedir a la Fundació per a aquesta campanya

La 9a edició de la campanya solidària ha estat part d’un dels Sant Jordi més especials que viurem mai i volem donar les gràcies a tots i totes els que hi heu format part: a tots els voluntaris i voluntàries que van col·laborar al llarg de la jornada a la parada instal·lada al Majestic Hotel & Spa Barcelona, a totes les persones que heu regalat les nostres postals- digitals, a les empreses King, 22@Network BCN, Sainz de Baranda, Comansi, Inveniam Group, Clece, Diagonal 111 i als mitjans de comunicació que van fer ressò d’aquesta iniciativa en especial al programa Planta Baixa de TV3.

Volem fer una menció especial al Majestic Hotel & Spa Barcelona que, tot i el context actual, van fer possible impulsar aquesta campanya i van aconseguir vestir Passeig de Gràcia amb València de solidaritat un any més.

De ben segur que l’any vinent tornarem a omplir els carrers d’alegria i de roses que transformen vides.

Com a mostra d’agraïment, us obrim les portes del nostre Petit Gran Museu amb més de 50 obres d’art fetes pels més petits de la casa!