Un pas endavant per la infància: Es formalitza el programa CaixaProinfància a Manacor

Ahir es va signar el conveni de col·laboració entre la fundació de l’Obra Social “la Caixa” i l’Ajuntament de Manacor en un acte en què IRES hi va estar present com a entitat coordinadora, prestadora de servei i referent en el territori
Fundació IRES
6 Maig de 2021

Fem un pas endavant per la infància

La signatura entre l’Ajuntament de Manacor i el programa de CaixaProinància de l’Obra Social “la Caixa”  significa la voluntat de seguir treballant conjuntament en el territori.  Aquest treball en comú es va iniciar al 2007 i fa possible que, amb la feina en xarxa i la coordinació de la nostra entitat amb els serveis socials de l’Ajuntament de Manacor i la resta d’agents socials, juntament amb el suport de la fundació “la Caixa”, seguim lluitant per erradicar la pobresa infantil, trencar el cicle de la pobresa heretada i oferir als infants la possibilitat de créixer en igualtat d’oportunitats.

Posem la mirada en la infància i atenem de forma integral a les famílies.

A l’acte de la signatura hi van ser presents:

• Aina Capellà DO de Balears de Fundació IRES
  • Carme Gomila, regidora de Serveis Socials de Aj. Manacor
  • Miquel Oliver, batle de Aj. Manacor
  • Montserrat Buisan, Directora Corporativa de Programes Socials de Fundació  la Caixa
  • Sandra Blanch, la Caixa Responsable d’Evolutiu i Transversalitat
  • Betty Sáez, Gestora Territorial del Programa Pro Infància