Cèntim a cèntim: Cap infant enrere

La cadena de restaurants Viena, amb la col·laboració de Worldcoo, llança una campanya d'arrodoniment solidari per a la Fundació IRES
Cèntim a cèntim: cap infant enrere
Fundació IRES
11 Desembre de 2020

A partir d’avui, la cadena de restaurants Viena oferirà en tots els seus establiments l’Arrodoniment Solidari de Worldcoo. L’arrodoniment és l’opció que es dona quan realitzem les nostres compres o consumim un producte o servei del sector hostaler. Els cèntims que queden per arrodonir la xifra del cost final van destinats directament al finançament de campanyes solidàries.

Gràcies a la iniciativa solidària de Viena i la col·laboració de Worldcoo, es llança la campanya Cèntim a cèntim: cap infant enrere amb l’objectiu de recaptar fons per a proporcionar als nens i nenes de les famílies que atenem a través dels nostres serveis, els recursos materials i l’acompanyament educatiu, emocional i psicològic necessari per a mitigar els efectes de la bretxa digital, agreujada per la situació de crisi sanitària que estem vivint.

Com podreu col·laborar amb la iniciativa?

Pagant amb targeta en qualsevol dels establiments Viena de Catalunya podreu arrodonir l’import de la vostra comanda i fer una donació.

L’objectiu inicial és recaptar 12.000 € que aniran destinats al programa EDUCACIÓ PER A LA INFÀNCIA, des del qual es treballa perquè en aquest nou curs escolar la infància en situació vulnerable pugui exercir el seu dret fonamental d’accedir a una educació universal i equitativa, i les seves famílies puguin rebre acompanyament i l’ajuda necessària sense generar més pressió en la seva situació precaritzada, mitigant els efectes que l’aïllament ha tingut en l’esfera emocional, social i educativa de molts nens i nenes.

El projecte beneficiarà 120 nens i nenes entre 3 i 12 anys en situació de vulnerabilitat que participen en els projectes d’atenció i acompanyament a la infància i les seves famílies.

Per a més informació sobre la iniciativa i conèixer l’estat d’aquesta campanya, us convidem a visitar la pàgina de Worldcoo.