IRES incorpora quatre professionals joves al seu equip gràcies al programa de Garantia Juvenil

L’entitat participa per quart any de la iniciativa d’ocupació juvenil de la Unió Europea, que té com a objectiu incentivar la contractació laboral en pràctiques de joves amb formació
Fundació IRES
28 Gener de 2021

El programa de Garantia Juvenil s’emmarca dins de l’Estratègia Europa 2020 de la Unió Europea que estableix com a prioritat el creixement sostenible i integrador sobre la base del coneixement. Una prioritat que inclou l’objectiu d’una major cohesió social i territorial i un alt nivell d’ocupació.

Alhora, el programa constitueix una eina per fer front a la situació de desocupació juvenil davant els elevats percentatges de persones joves que estan en situació d’atur, o que han abandonat prematurament el sistema educatiu i que es troben sense feina i sense millorar la seva formació.

Durant el període d’estada, els i les joves rebran la formació professional per part dels professionals de la Fundació en el desenvolupament de les tasques assignades als seus respectius llocs de treball per completar l’experiència laboral.

La Garantia Juvenil a Catalunya dona resposta a tot l’ampli espectre de perfils de joves que es troben en situació de vulnerabilitat formativa, laboral o la combinació de les dues, amb especial incidència en aquest darrer col·lectiu.