Primera sessió de seguiment amb les famílies del servei d’Adopcions

Una experiència molt positiva i enriquidora per les famílies participants on van poder compartir inquietuds i realitats similars.
09 Juny de 2022

Des del Servei d’Adopcions d’Infants amb Necessitats Especials de la Fundació IRES es va fer el passat dimarts la primera sessió de seguiment grupal de famílies.

Les trobades en petits grups de famílies que comparteixen inquietuds o realitats similars afavoreixen els processos d’aprenentatge i reflexió i ajuden a tenir més elements i habilitats per fer front al repte de la criança actuals i del futur així com a les implicacions emocionals que comporta el fet adoptiu.

La intervenció grupal permet compartir inquietuds o moments vitals similars, els recursos que cada família té i  construir entre tots noves estratègies d’abordatge.

L’experiència va ser molt positiva i enriquidora per les famílies participants i esperen que mantinguem aquests espais de trobada per seguir treballant i millorant el benestar tant de les famílies com el dels infants.

Al Servei d’Adopcions d’Infants amb Necessitats Especials seguim necessitant famílies que, com elles, decideixin adoptar. Famílies especials amb ganes de viure moments tan especials però alhora quotidians com aquests. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a adopcions@fundacioires.org