La Conselleria d’Afers Socials i Esports de Balears ha subscrit amb la Fundació IRES un concert de 4 anys

En 35 anys el servei ha ajudat a més de 10.000 persones
Fundació IRES
19 Maig de 2022

Fa 35 anys des de la Fundació IRES vam engegar el primer servei social dins els jutjats de les illes Balears, el Servei d’Atenció Social al Detingut. Des de fa 6 anys la Conselleria d’Afers Socials i Esports el finança en exclusiva al conjunt de les Illes Balears, primer mitjançant subvenció i, a partir de 2018, per concert social. Avui  i per garantir encara més la seva estabilitat i reconèixer el valor del treball realitzat, la Conselleria d’Afers Socials i Esports ha subscrit amb la Fundació IRES un concert de 4 anys valorat amb 964.605 euros.

Des de la seva creació el Servei d’Assistència Social als Jutjats, conegut amb les sigles de SASJ, ha atès a més de 10.000 persones. Des que es concerta el servei s’ha passat d’atendre a 397 persones a l’any a atendre’n a 917.

A l’acte de presentació hi a assistit la Consellera d’Afers Socials i Esports, Fina Santiago, el president del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, Carlos Gómez, la directora general de Serveis Socials, Teresa Vallespir, la directora de la Fundació IRES, Natàlia Valenzuela i la directora territorial de les Illes Balears de la Fundació IRES, Aina Capellà.

Mitjans de comunicació com el diari Ara o EuropaPress n’han fet ressò.

Moltes gràcies per la confiança!