Repte: dibuixem somriures!

Llancem un repte a migranodearena.org per a recaptar fons i fer arribar material escolar i didàctic a 30 famílies dels nostres serveis d'atenció integral
Infants gaudeixen del seu material
Fundació IRES
6 Abril de 2020

Són moltes les inquietuds que aquests dies de confinament compartien les famílies amb infants per les quals treballem. Només iniciar-se el període de confinament, una onada de recursos en línia, vídeos, manuals, ens permeten poder establir uns hàbits i activitats amb els nens i nenes, però ¿i si no tinguéssim accés a veure recursos digitals o a material per dissenyar activitats?

Aquests dies són moltes les famílies en situació de vulnerabilitat amb un accés molt limitat a recursos materials i d’entreteniment que dificulta la seva capacitat per a estimular la creativitat i l’aprenentatge dels seus fills i filles durant el confinament.

Aquesta realitat afecta directament a la convivència i suma més preocupacions a l’angoixa que la incertesa de la situació ha portat a les seves llars.

Per aquest motiu hem fet una crida perquè cap infant es quedès sense material escolar i poder facilitar més espais de benestar per a les famílies en situació de vulnerabilitat durant el confinament.

En poc més de 15 dies vam poder recaptar la xifra de 1040€ per fer arribar a aquests nens i nenes:

• Blocs de dibuix
  • Plastilines
  • Llapis de colors
  • Aquarel·les
  • Ceres
  • Tisores
  • Pintures

En un moment com el que estem vivint és important que els infants tinguin la oportunitat de potenciar la seva capacitat creativa i poder gestionar de forma positiva emocions com l’angoixa i la frustració que genera la inactivitat i l’aïllament. Tenir material d’escriptura, dibuix o treballs manuals al seu abast permetrà que puguin continuar els seus processos d’aprenentatge de l’escola i dedicar temps al desenvolupament de la seva creativitat, així com compartir temps d’oci amb més recursos en família.

Gràcies per #DibuixarSomriures en tots i totes les infants que atenem a Fundació IRES!